Första bilderna på mig!!!

Publicerat klockan: 20:35:33 den 2008-03-21

Härlig dag på stan! En liten pinsamhet hände dock... Jag var inne på BikBok och höll på att bli inlåst! Jag hade nämligen ingen aning om att affärerna stängde vid fyra idag! Tjejen som jobbade där glömde väl bort att jag var inne i omklädningsrummet, så när jag äntligen kom ut tittade hon chockat men bittert på mig. Jag kom hur som helst ut ur affären och tog tunnelbanan till Vällingby, där jag solade i 13.20 minuter. I ett sprillans nytt, rödlackerat solarium! Kunde dock inte slappna av och drömma mig bort till Hawaii, eftersom det var ett helt nytt solarium med nya rör och allt trodde jag att jag skulle bränna mig så jag kollade efter hela tiden. Men jag brände mig inte någonstans, utan fick alldeles lagom med färg! Skönt!

Nu dyker de första bilderna upp på mig! För den som inte kan lista ut det så är det från min lilla shoppingtur idag. Enjoy!




Tröjan nedan har jag velat ha så mycket att jag faktiskt drömt om den! Bara såå trist att den inte passade! Fin var den i alla fall!


image17


Söt blommig blus och vit myströja (från Lindex) köptes idag! 79 respektive 49 kronor!! Jag fullkomligen älskar snygga kläder till klockrena priser!


Kommentarer
Postat av: blondin

ehum. snygg tröja! men... man har ju inte roligare än man gör det :)

2008-03-21 @ 20:39:59
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: Frannie

Wow, skjort(klänningen?) på den första bilden (dendär svartrandiga) Var ju förjävla snygg och du passade verkligen bra i den! :)

2008-03-21 @ 23:25:36
Postat av: Ullisen

hihi! för att travestera vad jag kallar mig ovan: den på nedersta bilden såklart!

jodå tack! varit en 'inte gjort ett jota'-dag. själv då? haft en lång dag ;)

2008-03-21 @ 23:55:10
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: alec

Den där t-shirten är klockren.
jag har en där det står precis sådär.
Fast den är brun och detpassar ju till BRUNETTES HAVE MORE FUN

2008-03-23 @ 16:16:56
URL: http://alecstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0