Efterfest med Peter Siepen

Publicerat klockan: 10:51:25 den 2008-03-28
Vaknade såklart tidigt idag. Jag kan inte förstå, igår fick jag i mig massa bubbel och var supertrött när jag kom hem, men jag kunde inte för mitt liv somna! Jag låg bara och vred och vände på mig. Det var som om jag var vaken och vilade mig igenom hela natten. Bättre det än inget. Jag fick i alla fall vila benen - idag har jag jävulskt ont efter alla timmar jag stod upp!

Gårdagen blev en succé! Herregud vad mycket folk det var! Mamma slank förbi, köpte en fin tee och sade att vi var den enda butiken som hade en egen DJ! Coolt va?!
Eftersom k fem ligger i mina kvarter, kom det fruktansvärt mycket vänner och familj som kom och hälsade på! Roligt! Efteråt pratade jag med en kille som sa att det hade kommit cirka 4000 under kvällen! Inte illa!

Jag var ju som sagt väldigt nervös innan, jag menar, jag ville verkligen göra ett hejdundrans bra jobb! Och ärligt talat så gick det riktigt bra! Jag kilade omkring och vek i ordning alla kläder som folk slängt lite hux flux, hjälpte folk i provrummet, tipsade och trixade, pratade med kunderna... Jag är så glad!
När allt var klart gick vi upp till kontoret och firade med lite öl och Moët, för att sedan bege oss till festen! Det var jättegulligt, temat var nämligen 50- tal, musiken, maten, outfitsen... ja, förutom alla från Brothers & Sisters. Vi var lite för lata för att byta om. Det var inget superdrag där, utan charmigt mysigt, så Belan och jag drog efter kanske två timmar.
Konfernenciern Peter Siepen var jättecool i silverskor och silverjacka. Även om han mest liknade en slags rymdvarelse, så beundrar jag honom verkligen för att han vågar sticka ut med sina kläder! Go Peter!

image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0