Aj, aj, aj!

Publicerat klockan: 20:14:52 den 2008-03-26
Skrev precis ett jättelångt, fint inlägg, men såklart skulle datan krångla. Jag loggades ut och inlägget försvann, så jag får helt enkelt börja om från början. Trist.
Imorgon bjuder Veckorevyn.com alla läsare på en förhandvisning av 27 Dresses. Vilken chans! Jag skulle sååå gärna vilja gå, men som jag sagt förut så jobbar jag imorgon och efteråt är det personalfest som gäller, så jag kan ju faktiskt inte! Jenny har lovat mig att vi ska se den tillsammans, men lite ledsen blir jag ändå att jag inte kan se den imorgon! Det hade varit kul! Fast å andra sidan är det klart mysigare att gå och se den i lugn och ro med Jennny. Imorgon lär det garanterat vara kaos på biograferna! 
Men snäll är jag ändå som tipsar er om detta supererbjudande! Om du inte har något särsklit för dig imorgon kväll  - gå och se 27 Dresses!! Men känner ni inte för att se på bio imorgon är du ju alltid varmt välkommen till invigningen av k fem. Klockan 17:00-21:00 i Vällingby city. Hoppas vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0