Fredag- Student

Publicerat klockan: 20:15:59 den 2008-06-01
Härliga fredag! Min älskade kusin V tog studenten, så det var håll i gång hela dagen! Även om jag tog ledig så blev det ingen sovmorgon för min del - när tar jag sovmorgon egentligen?!  Jag satt nämligen och gjorde en utbildning hemifrån till jobbet. Den var ärligt talat kul och lite nytt lärde jag mig allt! En liten lyxhalvtimme för mig blev de också!  Jag låg nämligen i bikini på gräsmattan och lyssnade på min ipod! Lyx, lyx, lyx!



Utspring på Åva gymnasium! Hjälp, vad roligt! V har blivit en riktig gammal gubbe- och jag är fortfarande den lilla tjejen! Här är jag med mössan på:

  

Medan min moster hämtade tårtorna väntade jag och kusinernas hund Fanny i bilen. Isn't she adorable?!



Dagens Outfit:


Klänning, Gina Tricot
Skor, Skopunkten
Örhängen, Pearls for Girls
Armband, båda från H&M

Och maten sen! Jag vet inte vad jag ska säga för att ni ska förså hur gott det var! HELT OTROLIGT! Sparris, potatis, rostbiff, wraps, laxsnittar, bröd med dadlar och fetaost i, sallad, fisk, parmesan, proscotti... Förstår ni? Extra god studenttårta också!

 

Kommentarer
Postat av: Frannie

Det ser jättehärligt ut! Jag ska försöka dokumentera på torsdag :) Ha det bäst sötnos!

2008-06-02 @ 16:23:02
URL: http://estetfranniefrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0