Trötta jag

Publicerat klockan: 09:32:35 den 2008-06-18
Helt sjukt. Jag var så trött i går att jag gick och la mig klockan 22:00! Och jag somnade näsan på stört! Jag var av någon knasig anledning så himla trött efter gårdagens städning (som faktiskt inte var så jobbigt när allt kom omkring) så jag slockande bara. Som om någon tryckte på off-knappen.
Hur som helst, detta resulterade i att jag gick upp klockan åtta imorse. Direkt ut på powerwalk, så klart, och nu sitter jag här. Alla mina kläder jag ska ha med är tvättade och klara, nu gäller det bara att plocka fram allt OCH välja vilken av de sju olika klänningarna jag ska ha med plus annat annat nödvändigt. Nu när jag skriver det låter det som om det skulle ta kanske fem minuter att fixa ihop alltihopa, men tro mig, det kommer ta långt mycket mer tid än det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0