Torsdag- Tråkig Opera, Sandaler och Jobb

Publicerat klockan: 19:44:19 den 2008-06-01
Jag och gänget lunchade på Dagslivs Gott och Läckert. Detta tog jag:



Sedan bar det av till Operan där vi skulle se genrepet av Askungen. Jag tycker den var så tråkig och ointressant att jag gick i pausen! Lite roligt var det dock att min granne var med i föreställningen, han är nämligen operasångare! Här kommer bilder från toaletten:

 

Dagens Outfit:
Jacka, Gina Tricot
Klänning, Vero Moda
Väska, sorry, kommer fortfarande inte ihåg!
Diadem, mormors

 

När jag väl hade gått från Operan åkte jag till King Size skor. Jag har beställt dessa, som antagligen kommer vara i Stockholm på onsdag. You like? (De svarta bli mina!)



Nästa bild tog jag precis efter att jag slutade för dagen från jobbet (ja, jag jobbade!). Är den inte underbar?! Klockan var runt halv nio och solen sken fortfarande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0