Så bränner man bort gårdagens energirester!

Publicerat klockan: 11:20:28 den 2008-06-15
God förmiddag!
Idag är morgonen efter. Igår var en så otroligt rolig kväll! Dans, god mat, fotboll (Hallå?! Vad hände i 92:a minuten?!), musik, presenter, kul folk... Helt perfekt! Och det jag nästan blev gladast för var att Hedvig blev superglad för presenten från Lina och mig! För de som undrar inhandlades ett vackert, tidlöst halsband med tillhörande armband! Hedvig, om du läser det här: du är en helt underbar tjej! Vi ses snart igen i sommarvärmen! Puss!

Powerwalk morgon - så skönt! Efter massa godsaker igår hade jag så otroligt mycket energi i kroppen så det blev två varv runt Tippen istället för ett! Skönt, skönt, skönt!
Idag ska vara en riktig ta-det-lugnt-dag! Jag ska framför allt sola och läsa Giraffens tårar (som jag tyvärr inte hunnit läsa alls i veckan!). Kanske en packlista skrivs, men det var riktigt tråkigt att börja skriva på häromdagen, så vi får se!

Bilder från den härliga gårdagen kommer senare under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0