Presentkris!

Publicerat klockan: 23:23:31 den 2008-06-13
Imorgon kväll åker jag, Lina och S ut till Hedvig. Hon fyller 18 och det ska firas med pompa och ståt! Ska bli riktigt kul! Jag har inte varit i hennes nya lägenhet tidigare, så det ska bli kul att se! Dock fattas presenten... Normalt sett brukar jag alltid vara ute i överdrivet god tid vad gällande presenter, men nu när vi är tre stycken som ska komma med en gemensam blir det lite mer klur. S och Lina jobbar båda två imorgon, så antagligen blir det jag som får köpa vad-det-nu-blir. Ah, några förslag till en kräsen, modemedveten 18-åring?

Nu ska jag dra mig till sovrummet. Idag hann jag tråkigt nog inte med någon powerwalking, så imorgon kör jag järnet! Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: fröken elin

va bra:)

okej va spännande! är det något speciellt ni planerat att besöka där? eiffeltornet kanske?

2008-06-14 @ 00:03:51
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: GullStina

Har faktiskt inte skaffat nån än, är det skönt att ha på sig?

2008-06-14 @ 11:29:53
URL: http://gullstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0