Nu drar jag iväg med en underbar doft!

Publicerat klockan: 10:33:10 den 2008-06-08
Dagen började med en powerwalk med Daddy. Riktigt trevligt och svettigt! Nu bär det strax av mot yngsta brorsans fotbollmatch. Nu när jag ändå har sommarlov och någolunda med tid ska jag absolut stötta mina träningsfreakade bröder i allt de gör - åtminstonde så mycket jag kan och hinner! Frukost köps på stället, jag känner verkligen inte för att sitta vid köksbordet och äta dagens första mål idag. Har sprutat på mig en underbar doft som till och med Daddy gillar, och han är svår att impa på kan jag tala om! Eller okej, jag har två dofter på mig. Kunde inte bestämma mig imorse, så det fick bli två. Carolina Herrera och BLACKxs. Love them!

Glömde säga det, men igår kom jag förstås hem med shoppingpåse i högsta hugg. Det blev en vit bikini och lite trosor. Alltid nödvändigt! Bilder kommer senare! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0