Måndagens planering

Publicerat klockan: 10:33:28 den 2008-06-16
Nu ska jag strax utnyttja ett presentkort jag så fint fick i födelsedagspresent: klassisk manikyr. På en riktig salong och allt. Det är första gången ever för mig, så det ska bli riktigt spännande! Jag har aldrig varit där förut, så jag har skrivit ut en karta som förhoppningsvis ska hjälpa mig.
Sedan har jag en tid för min el-massage för käken. Sist jag gjorde det kändes det bra några timmar, sedan har det varit som vanligt. Ont.

Ska även till Hötorget och eventuellt köpa en väska som jag spanat på varenda gång jag gått förbi där. Jag tror det är en Gucci-kopia. För en som tycker fejk-väskor är ett big no-no vill jag bara meddela att jag struntar fullständigt om det är ett märke eller inte; huvudsaken är att jag tycker den är läcker! Nu måste jag rusa om jag ska hinna med bussen! Kram!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

jaha ok:D lyx! usch va högt det måste vara i eifelltornet jag skulle få svindel. brrr:) aa det måste man ju försöka hinna. shoppa!



hoppas dina naglar blir snygga:)

2008-06-16 @ 12:11:15
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0