Lördag- Marathonevent

Publicerat klockan: 20:27:55 den 2008-06-01
Och igår! Vad kul jag hade! Jag och Daddy var på Springtime Travel event! Massa kul människor, god mat och coola löpare! Jag blev introducerad för Blossom, Patrik, Micke, Pia och många, många fler! Alla med ett gemensamt intresse: träning! Och åter igen: MATEN! Denna helg har jag verkligen blivit bortskämd vad gällande maten. Lyxbufféer varje dag! Om jag säger så här: jag ser inte riktigt fram emot skollunch imorgon bitti...



       

Kommentarer
Postat av: Katie

Hej! Nej, jag har inte hunnit få någon färg ännu. Jag har jobbat så mycket och så konstiga tider så när jag kommer hem så har solen slutat ta. Typiskt! Jag hoppas på fint väder imorgon dock, då är jag ledig! Är allting bra med dig? Kram

2008-06-01 @ 22:09:22
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0