Jag vann!

Publicerat klockan: 20:35:33 den 2008-06-28
Åh, herre min jäkla gud! Här tänkte jag skriva lite om hur jag suttit och sträckläst förskräckliga Äcklig av Constance Briscoe från präm till pärm hela dagen och nu varit lite kreativ och gjort kokospannkakor, men vad möts jag av för trevlig överraskning när jag loggar in?! Jag har vunnit en tävling! Jag - Julia! Holy shit!
För någon vecka sedan skrev jag att jag gick med i en tävling där man kunde vinna en tuff bloggdesign. Jag gick förstås med, på skoj, som alla andra tävlingar, typ där man vinner en resa till New York eller liknande. För jag vinner ju aldrig. Men jag vann! Helt sjukt! Åh, jag är så glad! Ska man vara lite filosofisk och fråga sig om det här är ödet? Kanske. Just nu njuter jag bara. Inget vunnet-gosedjur-som-tappas-ner-till-krokodilerna-på-djurparken här inte!

Så, mina underbara läsare, snart ser ni en ny härlig design här på bloggen! Vilket lyft!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0