Jag har en fobi

Publicerat klockan: 12:12:37 den 2008-06-14
Powerwalkmorgon! Jag var väldigt trött imorse, så det kändes riktigt segt och jobbigt i början, men så fort man kom igång kändes det hur bra som helst! Jag lyckades klara mig från regnet som öser ner nu. Dock måste jag erkänna en sak. Jag har en fobi. Inte vilken som helst, inte "jag hatar spindlar"-aktigt. Jag är livrädd för att trampa på sniglar. Ni vet när det har regnat så kommer alltid de små rackarna fram. Jag har ingenting emot sniglarna i sig, jag kan hålla i deras hus utan att dö, men att trampa på dem... Att höra skalet krasas sönder under skosulan, den slemmiga snigeln liga utsmetad på trottoaren, tänka att jag faktiskt dödad någon eller någonting... Okej, kankse lite överdrivet, men håll med mig om att det är äckligt! Jag klarade mig hela spåret utan att trampa på en enda (eftersom jag stirrade stint ner i marken), tills jag kom in på min tomt. Kras. Euh, jag får rysningar bara jag tänker på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0