Imorgon

Publicerat klockan: 22:16:06 den 2008-06-03

Ikväll har jag hunnit läsa lite till, duscha och titta en stund på TV (!).

Imorgon är det skolavslutning som gäller. 10:00 ska jag cykla hemifrån. Om jag vaknar tidigt imorgon också kanske jag tar ett pilatespass. Hur skönt vore inte det?! Jag ska nog läsa lite till och sen gå och lägga mig, så jag förhoppningsvis vaknar tidigt!

Efter morgondagens avslutning, som hålls i kyrkan, ska jag och tjejerna köpa lite picknick-mat och spendera resten av dagen i solen i Rålambshovsparken - finns det något bättre sätt att fira sommarlovets början på?!


Kommentarer
Postat av: Frannie

Ja, det vet vi nu att det gjorde - Rosendahls! Tack så mkt för kommentaren, vad glad jag blir att du gillar den :D Puss<3

2008-06-04 @ 18:57:57
URL: http://estetfranniefrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0