Hemkommen från Paris

Publicerat klockan: 18:25:19 den 2008-06-24
PARIS, PARIS, PARIS! Je t'aime PARIS! Usch, jag är så ledsen, vill inte vara hemma i tråkiga Stockholm! Förlåt, men jag har haft det så underbart i Paris, det var som en dröm man inte ville skulle ta slut. Men den är slut och det är svårt för mig att förstå. Jag vill inte förstå.

God mat, underbart väder, helsköna människor, fotboll (varje dag) shopping, sightsing, träning... Vad mer ska jag säga? Paris is the SHIT!


Jag tog mig högst upp i Eiffeltornet!

Kommentarer
Postat av: Millan

du och eiffel är ju nästan lika långa tihihi. mjömjö, vill ses!!! Puss&kjam

2008-06-24 @ 21:45:03
URL: http://camomillastaden.blogg.se/
Postat av: Katie

Jag kan tänka mig att det var helt underbart! Som en bal på slottet! oooh, en pojke minsann?! var han fransk?

Det är bara bra med mig tack, är helslut i kroppen dock efter dagens jobbande!

2008-06-24 @ 22:15:24
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Martin

You just gotta love paris :)



Synd att det är så dyrt bara :P

2008-06-24 @ 22:35:39
Postat av: Anonym

Äääälskling är hemma :D Välkommen hem! Stockholm kanske e lite trisst med inte vi som bor här (iaf några av oss) ^^ Miss you alotilot! <3

2008-06-25 @ 15:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0