Fullkomlig städdag!

Publicerat klockan: 21:46:55 den 2008-06-17
Hjälp vad jag har kämpat idag! Från 14:00 tills nu har jag städat mitt rum! Missförstå mig inte, det har inte varit speciellt stökigt, men det har funnits så mycket skit som var tvunget att rensas bort. Onödiga papper till exempel. Nu känns det grymt bra!
Tycker ni inte också det är skönt att efter man har varit bortrest komma hem till ett städat hem? Rent och snygg liksom. Det tycker jag är superviktigt! Då är man inte så ledsen för att man har kommit hem till tråkiga Sverige igen (no affence), utan kan fokusera på vilket snyggt hem man har istället.

Jag har tvättat en del grejer idag och plockat fram lite kläder som ska ner i resväskan. Just nu ligger allt utspritt på sängen. Får hela enkelt flytta på det innan jag går och lägger mig ikväll, som jag by the way tänkte göra  ganska tidigt idag. Jag är helt slut efter en dag som denna. Dock var det ganska kul, annars hade jag lagt av ganska snabbt. Jag känner mig riktigt duktig och det är en härlig känsla!

Imorgon ska lite elever från skolan ha picknick (stavas det så?) tillsammans med världens bästa historialärare som slutat eftersom han ska flytta ner till Skåne igen, men det kommer jag inte hinna! Packning fortsätter och dessutom ska jag ju hem till J på släktkalas (ha, jag älskar verklligen det ordet! Släktkalas!). Sedan var den dagen slut. Då är det torsdag och jag är helt plötsligt i Paris. Ah, jag kan knappt bärja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0