El-massage

Publicerat klockan: 15:40:02 den 2008-06-12
- Jag kände inte igen dig!
- Du ser ut som en annan person!
- Är det inte lite för vitt?

- (till min Mami) Har du bytt dotter?


Ja, vad ska jag säga. Det har inte ens gått en dag och redan har jag fått kommentarer angående håret. Ovan är ett urval. Både ris och ros. Fortsätt med ros, riset kan ni hålla för er själva. Ärligt talat är det skönt att gå för sig själv bland folk som inte vet vem man är, då slipper man alla uppspärrade stirrande ögon och gapande munnar. Jaja, folk vänjer sig väl...

Har varit hos Eastmans nu. Analys om käken hade kommit, där det stod att käklederna var "tilltufsade", vad det nu betyder. Blir det inte bättre kommer jag behöva genomgå en operation där man tar bort prylar som sitter i vägen, vilket är högst ovanligt. Usch, hoppas det blir bra innan sådana dagar planeras!
Fick även pröva på lite el-massage. Man får alltså massage via elektroder som fästs på olika ställen (käken för min del), och sedan börjar det vibrera. Obehagligt, men man känner sig relativt avslappnad efter ungefär 20 minuter med vibration. Återbesök nästa måndag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där, din sköna sär (?) (kom inte på ngt som rimmade med där^^)



iaf, HEJ! ;)

JENNIFER HOUSE!! blir av.. mami o hansi har godkänt en tripp med båten under de dagar vi ska vistas här :D

Datum: 26-29 Juni

Nödvändigheter:

Pengar (vet ej hur mkt men kanske 300:- för att vara på den säkra sidan?)

Sovsäck, liggunderlag/madrass

vattenflaska

BADKLÄDER

Basketboll (Julia)

Våghals, lr vad det hette (malins roliga spel)

Proffskamera (franne)

Musik (cd-skivor och om ngn har, högtalare, som man kopplar in mobile/ipod)

Handduk (shampoo, balsam, tvål, anisktshandduk, duschtvål, tandkräm FINNS HÄR)

TANDBORSTE

Solbrillor;);)

Solskyddsfaktor

nice skor (vi ska paddla, spela fotboll, tälta och bada)

Sovkläder :P

Ombyte (till regn och ev. om man ramlar i vattnet/blir knuffad ^^ och STEKdagar eller MYS)

FILMER (De som ni alltid drömt om att få se tillsammans med oss )

GLATT HUMÖR WATTAFAKKHA :D:D:D:DDDDDDD



(Något jag glömt?) (Fedttttt kul vi ska ha)



Vad sägs om denna planering?

Torsdag:

träffas kring 11-12 på hållplatsen kamomillgränd (buss 872 mot Tyresö C, från gullmars)

(får ngn skjuss är det bra att ta med cykel) Vi dumpar packning hos mig och tar med det vi behöver till paddling/tältning. Cyklar och Hyr kanoter och paddlar, hur länge? Badar lite. Drar vidare till tältplatsen (nyfors) lagar mat osv.

Fredag:

Vaknar, frulle, badar, cyklar hem.. Cyklar till mataffär eller bussar (ska vi alla handla tillsammans elelr tar vissa med sig eller ska jag handla innan?)

Var det på fredagen vi skulle dricka? Isåfall dricker vi och chillar galet äter o så ;D PLUS spelar malins spel och lite poker och annat kul kanske :)

Lördag:

Photoshoot? cyklar till IP (2min avstånd) spelar basket? fotboll, badminton och lite kul saker

Hemma kan vi spela det med och även kubb. Kollar film på kvällen och lagar den speciella middagen.

Söndag:

Alla sticker!! Nej men, vi kan ju göra ngt nice typ bada eller så.



VAD SÄGS?? :D:D Det är så CRAZHY!!

//JenniferDaHousha <3

2008-06-12 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0