Cupcakes

Publicerat klockan: 22:25:35 den 2008-06-10
Kikade i Passion for Buissnes och hittade dessa recept som ser helt sjukt goda ut! Skulle kunna äta upp pappret bara för att det ser så gott ut!



Imorgon blonderar jag mig. Jag har funderat på det hur länge som helst. Som vanligt började jag tveka idag. Gör jag verkligen rätt? Blond? Blir det bra? Kommer jag gilla det? Kommer alla andra gilla det? Åh, dumma taknar! Dyrt blir det, men det struntar jag i - vill jag ha förändring så vill jag! Imorgon blir jag blond.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja, jet set klockorna är dyra och inte med på rean. men dom jättestora regalklockorna har vi med på rean i alla fall. dom kanske är slut i den affären du tittat i?



haha aa det slutar så ibland:P okej! i göteborg jobbar jag, eller lite utanför i partille om du vet.



jaa för jag kan inte säga att någon var dålig i filmen så då var dom ju bra:P ja gör det, se den:D

tack och ha en bra dag du med!

2008-06-11 @ 10:06:31
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0