Chinos - tight eller lössittande?

Publicerat klockan: 21:11:13 den 2008-06-30
Jag hann pröva ett par ursnygga chinos idag. Riktigt snyggt beige, vilket ofta kan vara svårt att hitta. De flesta chinos jag har kollt på brukar vara smutsigt beige, inte snyggt! Hur som helst, det satt ganska löst, inte så att det såg ut som en påse eller något, nej. Det är bara ovant. Därför ska jag sova på saken. Vad tycker ni? Ska chinos sitta tight eller löst?
Det som gör dem så himla bra är att jag inte behöver något skärp till! I princip alla byxor jag har måste jag ha ett skärp för att de inte ska åka ner! Dock måste jag ta dem till skräddaren för nerläggning. Men det är inga problem, chinosen är från min butik, Sisters, och där ingår uppläggning kostnadsfritt! Bra va?!



Mina chinos ser ut som de beige på översta raden. You like?

Kommentarer
Postat av: Lina-Designar din blogg för ett super pris

Hur mkt kostar chinosen från Sisters ?

2008-06-30 @ 22:00:11
URL: http://oneplektrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0