BlondinJulia?

Publicerat klockan: 10:08:22 den 2008-06-06

Jag vill förändra mig. Inte som person, aldrig i livet, men utseendemässigt. Jag funderade på mitt hår. Även om det lät såhär när jag var hos frisören i veckan, så vill jag fortfarande göra det:

- Är det här din naturliga hårfärg?
- Ja.
- Bra. Du har en fantastiskt vacker hårfärg. Färga inte.


Det låter lite motsägelsefullt att jag ska ändra på hårfärgen nu, men jag är trött på det. Färgen har jag ingenting emot, jag gillar den. Men jag vill förändra något. Jag har haft samma färg hela livet, och jag är 18 nu, så kom igen! Jag har kollat lite bilder, och kan Jessica Biel, Lily Allen och Ashley Tisdale blondera sig utan att det ser fult ut kan väl jag också! Eller vad tycker ni? Blondera eller inte?

  


Kommentarer
Postat av: frannie

tack sötis! Har man världens bästa motiv så är det förstås en dubbel glädje ;)



låter spännande det där med håret, jag tycker att nyansen i mittenbilden är snyggast ;)



puss på dej, ha en underbar dag!

2008-06-06 @ 12:03:56
URL: http://estetfranniefrenn.blogg.se/
Postat av: Katie

Ah, det låter trevligt! Jag sitter på min balkong och solar! Fruktansvärt skönt. Det blåser också alldeles perfekt mycket, men fryser inte, men man blir inte så där jobbigt varm heller! underbart! Blir det fest ikväll?

2008-06-06 @ 13:26:10
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Haha vad roligt! Jag har solat hela dagen och sedan efter middagen så var jag helt slut så jag somnade i två timmar. Jag vaknade sedan vid nio av att pappa ringde så nu ska jag se klart Populärmusik från Vittula och sedan blir det "Hairspray"! Jobbigt att du börjar så tidigt imorgon. Jag börjar klockan sju på kvällen och jobbar sedan till fem på söndagmorgon och det känns också lite jobbigt! Vad har du för planer i helgen annars?

2008-06-06 @ 22:14:58
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0