MIN SHOPPING!

Publicerat klockan: 10:03:57 den 2008-07-03
Godmorgon! Ah, nu har jag spenderat morgonen med att fota mina shoppingfynd, bland annat från rean. Jag är så nöjd! Skickade iväg ett mms till Daddy som är på landeti Skåne nu, med bild på min nya trenchcoat samtidigt som jag frågade om han gillade den. "I hope so" blev svaret. Snacka om drygt! Antingen gillar man väl den eller så gör man inte det. Well, well.


Trenchcoat från Stockh lm.


Linne från Magnolia. Lite för lång i ärmarna, eller vad man nu ska kalla det. Får tillfälligt korta ner med säkerhetsnål, sen ska jag be någon snäll bekant att hjälpa mig sy!


Tröjklänning från Åhléns.

 
Oversizekofta från att. 60% viskos. 40% bomull. Lättaste och mjukaste koftan ever! Jag menar, kolla bara detaljerna på fickorna!


O.P.I - nagelbandsolja to go! Superdyr, supersmart förpackning, superbäst på mina sköra naglar och torra nagelband! Tack världens bästa D på jobbet!


Häromdagen vara mina Daddy mina två brorsor inne i min butik och shoppade. Lilla storebror köpte ingenting, så jag kände mig nästan skyldig honom att köpa dessa igår! Calvin Klein- kalsonger från vår Depå!


Såklart fick jag med mig massa doftprover hem! Två till J, två till J och två till mig! (Guess, Hugo Boss, Carolina Herrera x2, Acqua di Parma, Paco Rabanne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0