Semester-bilder från Skåne!

Publicerat klockan: 00:23:48 den 2008-07-18
DAG 1

Stopp på restaurang direkt när jag kommit fram! Otroligt god lax!

DAG 2

Frukost dagen efter - hur gott som helst!

DAG 3

Ständigt omgiven av vacker utsikt...


Förstår ni vad jag menar?


En väns koppla-av-rum. Tro mig, man slappnar av! Som bara den!


Modernt hus mitt ute i skogen! Underbart!


Åhus beachhandboll festival 2008!


Sjukt snygga killar!


Och matcherna var riktigt spännande att titta på!


I koppla-av-rummet.


Lite påfyllning efter blåsigt väder på beachhandbollen.


Min fina klocka och festivalarmbandet.


Carlos Santana-konsert.


Vilket drag!



DAG 4
Bilresan hem gick supersnabbt! Tänka sig att sju timmar kunde gå så fort! Här kommer lite bilder från den underbara och intensiva Skåne-resan! Tennis, släkt, beachhandboll, vänner, Santana-konsert, vatten, sovmorgon... Ja, faktiskt! För första gången på ungefär ett år så ställde jag inte klockan! Helt sjukt! Jag dog inte, men när jag är hemma föredrar jag att ställa klockan! Nu kommer bilderna!
Bilkö hem, eller snarare någonting likt en karavan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0