Sola och packa

Publicerat klockan: 14:22:19 den 2008-07-12
Har hunnit ligga i solen någon timme och läsa da Vinci koden, men nu har jag tagit lite sol-paus och håller på att packa som en dåre! Det går riktigt bra! Kollade precis vad gränsvikten var på bagaget. 20 kg är det som gäller, så jag klarar mig. Det är skönt att veta vad det är för väder som väntas, då blir det betydligt lättare att packa. Jämfört med Paris, då man varken visste om det skulle vara störtregn, blåst eller sol. Som tur var fick vi ju kanonväder, vilket vi antagligen kommer få nu med!

Om jag hinner slänger jag upp någon bild från hur min packning ser ut. Tro mig, det ser inte kaosartat ut alls, utan prydligt och lagom. Inte som det brukar vara. Skönt!

Hittade by the way denna härliga bild på internet! Visst ser den riktigt underbart lycklig och somrig ut? Jag gillar den i alla fall! Nicole Richie börjar göra lite roliga covers på olika tidningar nu; det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0