Sneakpeak: Resor i Juli

Publicerat klockan: 21:18:31 den 2008-07-01
Hemma packas det för fullt. Boysen i familjen (Daddy + 2 brorsor) ska åka till vårt landställe nere i Skåne och renovera lite  i huset samt vara på träningsläger med Mjällby AIF. Usch, det kommer bli så tomt i huset, bara jag och Mami hemma; jag hatar sånt! Det ska vara liv och rörelse omkring mig annars funkar jag inte! Tur att jag ska jobba i alla fall!



Mitt reseschema:
* 14 juli: åker till Skåne med SJ
* 16 juli: Santana spelning
* 17: åker upp till Stockholm med bil
* 19: åker till Santorini, Grekland



Som ni ser så har jag, om två veckor, ett par hektiska dagar framför mig, men oj vad skoj det ska bli! Jag ser verkligen fram emot det! Spelning, resor, träffa släkt, utomlands... Kan det bli bättre?!

Kommentarer
Postat av: Lina-Designar din blogg för ett super pris

Svar: Rea och går endå på 500. Jädrar. På H&M kostar dom nt typ 250 lr ngt sånt då ?

2008-07-01 @ 21:56:08
URL: http://oneplektrum.blogg.se/
Postat av: Jennie

härligt att åka till grekland :)

2008-07-02 @ 09:22:38
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0