Skåne nästa!

Publicerat klockan: 09:59:15 den 2008-07-14

Hejdå så länge!

God morgon kära läsare! Vad jag kommer sakna er tills på torsdag då jag kommer hem igen! Nu blir det strax full rulle med frukost, se till att packningen stämmer och att man hittar rätt kläder! Herregud, vad ska man ha på sig?! Det är strålande sol här, men i Skåne är det sådär-väder. Är det kallt på tåg? Blåser det sådär jobbigt vid golvet att man kommer börja frysa om man har shorts på sig? Who knows?!

Dagarna i Skåne ska spenderas vid vårt landställe. Klassiskt gammalt sort hus med enorm tomt. Skulle dock aldrig kuna tänka mig bo där. Jag är en city-tjej, punkt slut.
Det kommer vara full rulle varje dag; träffa släkt här, vänner där, konster hit, resor dit... Men jag är tillbaka på torsdag! Sakna mig inte för mycket! Nu klarar er galant!

Kommentarer
Postat av: Frannie

"klassiskt gammalt stort hus med enorm tomt", Åh! Låter helt underbart, du kan inte försöka ta nån bild åt mej sweet one XD Hoppas att du får det kanonbra! kram och puss<33

2008-07-14 @ 13:32:03
URL: http://franziskanomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0