MAMMA MIA!

Publicerat klockan: 21:53:55 den 2008-07-08



På lördag ska jag, Mami, moster och min kusin V på bio. Mamma Mia- biljetterna är köpta. Allt är packat och klart! Inte bara för att det är filmen Mamma Mia, ABBA-musik och stora skådisar med- filmen utspelar sig i Grekland! Det känns verkligen som att Grekland-resan med J kommer bli toppenbra! Alla odds pekar uppåt!

Nu ska jag äta upp världens i särklass godaste yoghurt, sedan blir det borsta tänderna och allt annat som hör till gå-och-lägga-sig processen. Imorgon blir det tidig uppstigning (jobb, vad annars?) men jag vill också hinna läsa lite i da Vinci koden innan jag går och lägger mig! Det känns som att jag inte hunnit läsa något mycket de senaste dagarna! Men nu jäklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0