Kul dag på jobbet

Publicerat klockan: 22:05:41 den 2008-07-28


Hej älskade läsare!
Idag jobbade jag längst av alla på jobbet, även om jag är yngst. Tiden gick riktigt fort, kanske beror det på att:

1) En liten tjej, max fem år, gick fram till en manlig kläddocka, drog upp tröjan och ner med kalsongerna och ropade: Titta mamma! En snopp!

2) Jag berättade lite om äventyren i Grekland, och J blev riktigt chockad. "Gumman, jag kan inte se dig göra något sånt. Du är som min lillasyster!". Åh, det värmde verkligen!

3) Det blev en riktig snackis-dag med en vakt som jag väljer att kalla Yao. Imorgon går vi och några till ut, om jag får med mig någon av mina vänner det vill säga.

Hann även med att köpa lite saker, you know me, så att säga. Lägger upp i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Martin

3) Det blev en riktig snackis-dag med en vakt som jag väljer att kalla Yao.



hehe jag såg dig allt stå där och flirta med vakten under arbetstid :D

2008-07-29 @ 02:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0