"KORT EJ LÄST"

Publicerat klockan: 19:17:47 den 2008-07-06
Helskotta! Jag har två dagar i sträck varit inne på Kick's och försökt köpa lite grejer med mitt kort, men det funkar inte! Har även varit inne på andra affärer och försökt ta ut pengar i en bankomat, men icke! Nu vet jag varför. Har haft mobil och kort i samma fack i väskan, och därför har kortet avmagnetiserats! Jag ska ju utomlands alldeles strax och då måste jag ha ett kort som fungerar! Herregud, när ska jag hinna?! Okej, jag kommer hinna, men det kommer vara riktigt stressigt, med tanke på allt annat som ska göras denna vecka! Aah, jäklar! Kan inte någon smart typ uppfinna ett kort som INTE kan avmagnetiseras eller något annat dumt?! Kom igen, det här är år 2008!


Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, jobbig sits! Hoppas det löser sig. Allt bra annars=)?

2008-07-06 @ 19:46:18
URL: http://goodybag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0