Julia T & H är sammanstrålade!

Publicerat klockan: 21:12:28 den 2008-07-05
Mami, moster och jag är sammanstrålade. Middag, efterrätt och film är det som gäller här hemma! Killfritt i flera dagar, vilket känns riktigt konstigt. Det är inte många dagar i mitt liv då det inte funnits guys i närheten. Då menar jag inte pojkvänner. Jag är inte som en blodigel som hela tiden måste ha en pojkvän vid min sida. Jag menar helt enkelt att jag hela mitt liv nästan alltid haft killar omkring mig. Daddy, brorsor, kompisar, pojkvänner - killar helt enkelt!

Ikväll ska jag inte lägga mig lika sent som igår. Aldirg i livet, inte efter en så trött idag på jobbet som idag. Nej, nu ska jag vara lite social. Vi hörs imorgon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0