Hudvårdsprodukter

Publicerat klockan: 21:07:26 den 2008-07-10

Solskyddsfaktor 30. Superviktigt att skydda sig! Speciellt om man är utomlands, där solen skiner betydligt mycket starkare. Ärligt talat har jag hellre för mycket solspray än för lite. Soleksem är otrevligt och jag undviker det gärna!


Nagellack från Depend, lermask och nagelfil.

O.P.I diamond coated file: Den här nagelfilen ska vara helt otrolig! Fick tips av D på jobbet. Hon kan allt om alla hudvårdsprodukter. Henne kan jag lita på att hon inte lurar på mig några saker! Det yttersta skiktet har samma form som diamantkorn = snällast och bäst för nageln. Den är precis som en glasfil, men den går inte sönder om man tappar den i golvet. Dessutom behöver man inte fila åt ett och samma håll; eftersom det är ett diamantskikt tar det inte sönder nageln! Nu ska vi testa och se om den är så bra som den låter! Är den lika bra som nagelbandsoljan jag köpte från O.P.I har jag ingenting att klaga på! Operation Diamond Coat startar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0