Hanky Panky

Publicerat klockan: 08:42:45 den 2008-07-11
God morgon! Nu ligger antagligen de flesta av er och sover, men själv är man uppe med tuppen! Sista jobbdagen idag! Gah, I love it! Förmodligen kommer dagen gå superlångsamt bara för det, eller nej, rätt inställning! Sista arbetsdagen innan semestern kommer rent ut sagt bara flyga iväg! Man gör det till vad det är!

Usch, igår kväll spang jag runt i huset som en galning och letade efter da Vinci koden. Vart har jag lagt den någonstans? Jag letade och letade, men förgäves. Vi får hoppas att den dyker upp idag!

Funderar förresten på att köpa Hanky Pankt trosor. De i ONE SIZE och massa färgglada färger, ni vet. De var jättesmart packaterade såg jag när jag gick förbi dem igår. Såg toppenbra ut till Grekland-packningen. Vi får se. Antagligen kommer jag hem med ett par. You know me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0