Definiera ordet semester

Publicerat klockan: 18:50:17 den 2008-07-11

Vet ni vad? Imorse när jag sa att dagen skulle gå snabbt kände jag mig ärligt talat lite väl optimistisk, men faktum är att den faktiskt gjorde det! Dagen rusade rent ut sagt förbi! Man gör det till vad det är... Så ska jag börja tänka oftare!

På hemvägen hade jag någon slags extraenergi (i vanliga fall brukar jag vara helt slut efter jobbet), så jag trampade på som bara den; till och med i nerförsbacke! Varför kan man undra. Jag har svaret: JAG HAR SEMESTER!!! Herregud, vad skönt det känns! Om jag ska vara ärlig är semester så mycket mer efterlängtat än ett fjuttigt sommarlov. Jobb och skola. Skola gåt man i för att lära sig saker som man kan ha nytta av i livet och bli allmänt smartare. Jobbar gör man för att tjäna pengar, och förhoppningsvis för att det är kul. Dessutom låter semester så mycket coolare än sommarlov. Semester är för riktiga människor och sommarlov för töntar. Nej usch, jag skojjade bara! Ta det med en nypa salt, vad fasen, jag har själv både sommarlov och semester, så jag ska inte säga någonting! Ah, jag har semester (och sommarlov)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0