Dagen: Packa och bio

Publicerat klockan: 10:34:42 den 2008-07-12



NÄSTA VECKA:
Måndag: Tåg till Skåne
Onsdag: Carlos Santana-konsert
Torsdag: Åker hem
Lördag: Åker till Santorini, Grekland

Som första dag på min semester tänkte jag ägna mig åt lite packning inför Grekland. Skåne-weekend-bagen är som tur var redan packad, och jag kommer inte hinna packa ordenkligt i mellanlandningen hemma, så jag börjar nu. Idag kommer även min härliga kusin och moster samt Fanny (hunden). Tillsammans ska vi se på bion Mamma Mia och sedan sover de över hos oss. Ännu en viktig anledning till varför jag packar idag, så jag kan vara social och trevlig imorgon! Mm, vad härligt med semester!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vill också utomlands... (:

2008-07-12 @ 11:00:55
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0