Bloggmissbrukare?

Publicerat klockan: 19:44:49 den 2008-07-13



Jag önskar att jag tjänade samma belopp på min blogg som Blondinbella gör på sin. Jag önskar jag jag kunde ha bloggen som jobb, så jag kunde blogga ofta. Jag önskar jag hade en laptop som jag kunde släpa runt nu när jag reser iväg så jag kunde få blogga. Det är en bit kvar till mina önsketänkanden verkligen blir sanna, men oj vad härligt det skulle vara trevligt ifall det var så nu!
Jag måste nästan vara bloggberoende. Jag kommer definitivt inte kunna blogga lika mycket när jag är bortrest, vilket är urtråkigt! Jag älskar att blogga! Blogg, blogg, blogg- jag vet inte hur många gånger om dagen jag missbrukar det ordet! Men så fort jag ser en data lovar jag att jag ska skriva ett inlägg om hur jag har det! Promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0