Vad busy jag är!

Publicerat klockan: 00:17:03 den 2008-12-31

Innan allt nyårspartajande drar igång imorgon (nu idag) ska jag hinna med en hel del.

  • Shoppa nyårsklänning med Jenny som smakråd. Hon har redan köpt en klänning (av mig!), så nu ska jag hitta en med hennes i baktanken så vi inte mismatchar!
  • Luncha med Jenny och bestämma exakt hur nyårsafton kommer se ut. Just nu har vi basen, inte detaljerna! Även om det inte alls blivit som vi från början planerat, så tänker jag inte falla ihop och dö för det! Man gör det till vad det är!
  • Träna på Sats med min bror John
  • Sola med John
  • Duscha och allt annat som man gör när man förbereder sig för nyårsafton 2008!



Ta livet med en klackspark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0