Kvällen ser ut så här

Publicerat klockan: 16:26:12 den 2008-12-31



Jag önskar alla er läsare ett riktigt gott nytt år! Ikväll kommer jag se ut så här:

Klänning: Gina Tricot
Klocka: från Paris
Halsband: Thomas Sabo
Strumpbyxor: Lindex
Stövlar: King Size Skor

Idag har varit riktigt stressigt! Jenny och jag letade som galningar efter en klänning, men vi köpte bara massa andra grejer istället, så därför rotade jag fram denna gröna historia! Sedan konditionsträning där de höll på att ropa ut i högtalarna var femte sekund att stället stängde klockan två. Sedan rusa till solariet och steka. Därefter skulle jag bli hämtad, så jag låg och stressade för att inte komma försent. Tack och lov var jag så pass blek att det ser ut som jag varit på en liten solsemester!
Snabb dusch här hemma. Nu fattas bara partyoutfiten och lite smink, sedan - voíla!

Kvällen kommer se ut så här:
Middag hemma hos Elin
Fyrverkeriregnet vid Slussen
Hem till någon (inte bestämt exakt var än)

Och så, mina vänner, tänker jag avsluta det här året! Vi hörs nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0