Stroppiga säljare

Publicerat klockan: 21:14:26 den 2008-12-29


En liten ekvation: Daddy + lillebror x 2 = lunchade med mig idag! Jättemysigt, alla fyra tillsammans på Massagotti!
I övrigt så har dagen varit kaos idag! Jobbet var nästan lite för mycket för mig idag, en hel del som fick bägaren att rinna över lite grann, men jag är jag, och jag klarar allt! Det man inte dör av gör en bara starkare! Vem som än kom på det var en vis man/ kvinna!

Har köpt en väska och en clutch idag, visar bilder sen! Daddy var smakråd och tyckte den var fin, men "har inte du tillräckligt med väskor redan?". När jag sedan berättade för Mami att jag snabbt skulle leta nyårsklänning (vilket jag ändå inte hann!) dräpte hon mig med en liknande kommentar. Detta svarade jag med att MAN KAN ALDRIG HA FÖR MÅNGA!

Efter jobbet åkte jag direkt till NK för att fixa lite smått och gott! Är det inte märkligt vad stroppiga säljarna kan vara där? Om ni går dit och de bemöter er på samma sätt, gör då som jag - var överdrivet vänliga och glada tillbaka! Förhoppningsvis får de sig en liten tankeställare då!
Fast en sak måste jag ta tillbaka. Killen som jobbar på Ordning&Reda på NK är världens underbaraste säljare i hela universum! Bless ya!

Hur som helst, hemma igen, alldeles för sent kanske? Så här mentalt trött har jag inte varit  på länge! Tack och lov för att jag "bara" jobbar kvällspass imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0