Monstrous Regiment

Publicerat klockan: 20:52:06 den 2008-12-17

Soon to be...


Okej, jag vet inte om det känns särskilt mycket bättre, men efter en Ben&Jerrys, skriverier samt lite lugn och ro känns det i alla fall okej. Fortfarande mycket att göra.

En bra sak som har hänt idag är att vi fått våra roller utdelade! Slutproduktion 2009 - here we come! Jag är riktigt nöjd med min karaktär! Vilken hejdundrande bra föreställning Monsterous Regiment kommer vara!
Glädjande nyhet nummer 2: Jag är producent och scenograf - yey! Hihi, nu sitter jag och småler här för mig själv. Äsch, det försvann lika fort som det dök upp. Kom på att jag har några inlämningsuppgifter att skriva innan jag får gå och lägga mig. Lika bra att börja med en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0