Lyxmiddag!

Publicerat klockan: 21:18:24 den 2008-12-20



Ah, hemma från jobbet! Vad vuxet det känns att säga så, men jag antar att det är vad jag är på väg att bli. Mer ansvarsfull, respektingivande och allt det där andra.
Idag har jag fått mycket beröm för hur duktig jag är på mitt jobb. Av personer som jag helst vill höra det, så det känns extra bra. Jag menar, jag vet att jag är duktig och så, men ibland kan det vara skönt att få höra det också. Förstår ni vad jag menar?
På tal om jobb, jag är helt slut! Alla julshoppare gr att man springer som en tok fram och tillbaka. Kul, men jag undrar om jag har ork för en sådan jul? Finns bara ett sätt att ta reda på! Ska dock ladda ordentligt med sömn och näringsrik mat, så ordnar det sig nog!

Mmm, underbart god mat äter jag just nu! Fisksoppa, saffransris med aioli och vitlöksbröd! Vad har jag gjort för att förtjäna detta?! Jag är i mathimlen! Ska avsluta kvällen med HaegenDazz (eller hur det nu stavas) - Strawberry Cheesecake! Mycket hgre klass än Ben&Jerry! (Jag känner mig som värsta förrädaren som säger så, men vad ska jag göra? Det är ju sanningen!)

Kommentarer
Postat av: Matilda

ja det är jätteviktigt att man även får höra att man är bra :) och ännu bättre då man vet att det stämmer! Du ska verkligen ta åt dig gumman, du är bäst! :) <3

2008-12-21 @ 20:12:52
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0