Julfest!!!

Publicerat klockan: 12:09:20 den 2008-12-13
Som jag misstänkte så blev gårkvällen riktigt lyckad! Först åkte jag och Stefan med bil hem till honom och bytte om. När taxin kom dök Mia upp också. Tillsammans åkte vi till Kalles, the boss, 4-våningsvilla (här snackar vi lys i varenda vrå!) hade en hel kväll! Nu när bloggen är snäll mot mig igen, så kan jag lägga upp flera bilder i ett inlägg ! Yey!


Jenny!


En sångerska, en från Fältöversten, en designer - de bästa vännerna!


Lita på att jag kan agera husvakt!


En hel drös med Brothers & Sisters!


Belan och Darin!


Chefen fick massa presenter!


Vi med!


Nämligen morgonrockar från Newport! (á 1000:-)


Haha, jag fick minsann kämpa för att få plats med alla kassar i baksätet av bilen på väg hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0