Inte så tokigt

Publicerat klockan: 19:12:18 den 2008-12-28
Hej alla goa läsare!
Haft en hektisk dag på jobbet! Helt slut när man kommer hem!

Först och främst måste jag bara berömma mig själv, för:
1) Jag har inte druckit latte eller te sedan jag upptäckte att jag fått lite missfärgningar på tänderna från alla oändlgt många koppar jag dricker.
2) Det är lätt att man slarvar med sånt, men jag har blivit en riktigt haj på att ta med mig mat till jobbet! Duktiga jag! Mia och jag har annars ett favoritställe som vi går till på lunchen, men nu dreglar jag bara när hon nämner maträtten hon just ätit. Fast jag måste ändå erkänna, maten som jag tar med hemifrån går inte av för hackor den heller! Mums! Det gäller bara att orka ladda den där matlådan tidigt på morgonen, så nu jäklar!



Det här var väl inte ett så tokigt berömma-mig-själv inlägg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0