Glöggpartaj

Publicerat klockan: 09:59:07 den 2008-12-06
Min söta Mami ringde mig direkt efter jobbet och sa till mig att komma på ett glöggpartaj, eftersom alla frågade efter mig. Vad hade jag för val? Klart jag åkte dit! Det ligger ändå i närheten, och det vargrymt trevligt! Träffade många intressant människor, hade roliga diskussioner och smakade på lite tilltugg och drack lite glögg! Den här bilden fick godkänt av värdinna Carina, eftersom uppläggningen inte var tillräckligt bra, men what the heck?! Det var supergott och håll med om att det visst ser fint ut?! Tack för igår!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Tack så mycket :D

Detsamma!

2008-12-06 @ 15:51:55
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0