Everybody wants a piece of me

Publicerat klockan: 17:48:55 den 2008-12-10
Nooo, nu hade jag skrivit värsta långa inlägget och så försvann det! Pannkaka också! Anyhow, det jag tänkte säga var att jag för en liten stund sen fick en sista minuten inbjudan till någon VIP-kväll på Topshop, men med tanke på hur resten av veckan ser ut var jag tvungen att ställa in. För min egen skull. Skolan går före, så är det bara. Sorry, Ems. Tänkte medan jag ändå är igång passa på att förklara hur resten av veckan ser ut (förbered er på ett långt inlägg nu!): TORSDAG: skola, frisören, VIP-kväll i k:fem. FREDAG: skola, jobb, taxi med en av cheferna till julmiddag med jobbet - kommer definitivt bli galet och assent! LÖRDAG: träna, eventuellt plugg och förberedelse för morgondagen. SÖNDAG: julmys hemma hos mig! Kommer gör lite chics från "gamla klasser" (Elin och Jennifer råkade halka med på ett bananskal också!). Well, that's that! Kommer verkligen bli helt otroligt sjukt kul, men om jag som privatperson ska njuta av varje sekund är det viktigt att jag orkar. Därför blir det sitta-hemma-och-plugga-och-äta-ben&jerrys-strawberry-cheesecake kväll ikväll. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0