Chics anländer idag!

Publicerat klockan: 10:17:55 den 2008-12-14
God morgon!
Jag kunde inte somna igår, så imorse när klockan ringde orkade jag faktiskt inte gå upp, så jag ställde fram alarmet en timme. Nu har Britney väckt mig med sin Circus, så jag har i alla fall vaknat. Usch, varför kan man inte bara somna när man vill?
Jag planerade att hinna med massa plugg innan alla gäster kommer, men det får helt enkelt bli lite mindre, nu när jag vaknade lite senare. Det är alltid något.

För er som inte vet, så kommer massa sköna chics hit på lite julmys idag. Klädkod är någonting rött, så det ska bli riktigt spännande att se vad folk dyker upp i! Bilder och en hel del roliga detaljer får ni senare! Nu ska jag och min Newport-morgonrock gå och äta frukost! See ya!



Today I'm wearing something straight from the west coast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0