Avsvimmad på golvet?

Publicerat klockan: 09:42:41 den 2008-12-12
Morning sunshines! Ouf, vilken lång dag jag har att se fram emot! Skola först, med redovisning i Nutida konst och sista idrottlektionen ever! Sen åker jag direkt och jobbar, efter det tar jag och en av cheferna taxi till en julmiddag med resten av jobbet. Sent kommer det bli, galet men framför allt kul! Dessutom kommer jag nog vara ganska hungrig... Den englishiga breakfasten jag äter nu ska jag i princip stå mig på till middagen runt 21-22 snåret ikväll. Måste försöka springa förbi någon affär på vägen och inhandla en Yoggi Yalla eller något, annans kommer jag förmodligen ligga avsvimmad på golvet tillslut! Ha en grymt bra dag! Det är fredag, make it the best one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0