Vad gör man en ledig dag?

Publicerat klockan: 10:34:22 den 2008-08-05
God morgon!
Idag är jag back to basics. Väckarklockan ringde som vanligt. Även om jag är ledig idag och inte har några tider att passa, känns det faktiskt skönt att ställa klockan. Då vet jag att jag inte sover bort dagen helt.
Frågan är bara vad jag ska göra idag? Ibland kan denna frågeställning vara riktigt störande, jag gillar ju när det hela tiden händer saker omkring mig, fast ändå är det rätt härligt att veta att jag har en HELT ledig dag då jag kan göra vad jag vill.
Vad vill jag göra då? Min första instinkt säger Läsa! och den andra säger Städa Rummet!. Just nu skiter jag i båda och börjar dagen med lite god frukost! Ses senare!


Kommentarer
Postat av: Lia

vilken fin rosa färg i idn blogg :D

2008-08-05 @ 10:39:24
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: malin

Härlig bild, hängmattor är bäst ;P

2008-08-05 @ 10:40:59
URL: http://discomebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0