Veckans Planering

Publicerat klockan: 22:08:08 den 2008-08-24
Imorgon är det en nya vecka! Nu planering, nya tag!
Följande lektioner gäller för mig: sceniskt karaktärsarbete, religionskunskap, lultur- och idéhistoria och estetisk orientering. Det ska bli kul med lektioner igen, jag önskar bara man kunde skippa de första introduktioneveckorna. Ni vet, då man bara delar ut massa material och pratar om vad kursen ska handla om. Det är så tråkigt!

VECKANS PLANERING:
[  ] Träffa Matilda
[  ] Kusin Elisabet sover över hos mig
[  ] Jobb
[  ] Möte på Eastmans
[  ] Köpa nytt smink
[  ] Investera i nya skolsaker
[  ] Jobba
[  ] Köp skor; med Jennifer som smakråd
[  ] Träna

Nu är jag supertrött! Ska äta något litet innan jag går och lägger mig! Om jag känner mig själv rätt bör jag skynda mig, annars blir jag pigg igen! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0