På Patrick's

Publicerat klockan: 16:53:08 den 2008-08-21



Igår, efter skolan träffade jag Jenny på söder och fikade. Tillsammans åkte vi senare hem, där jag duschade, bytte om och gjorde mig i ordning, för att åka in till stan och se på Sverige - Frankrike matchen med de franska killarna. Vi åt lite middag, drack lite gott till, och tittade på matchen.
Matchen i sig var inte så fruktansvärt rolig, men det var sällskapet! De är så roliga, trevliga och underbara att umgås med!
Till andra halvlek kom även Jenny (direkt från kickboxningträning) och joinade oss.

Kom hem sent på natten och somnade som en stock. Och nu, mina vänner, ska ni få höra en rolig sak (eller inte)! Idag kom jag en timme för tidigt till skolan! Tänk vad mycket piggare och fräschare man hade kännt sig om man fått utnyttja en timme till i sängen! Well, well. Livet går vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0