Nyttig dag

Publicerat klockan: 19:07:10 den 2008-08-05

Urgod lunch bestående av egengjord ärtig soppa och knäckemacka!


Superfräsch smoothie, gjord på hallon, banan, valio-yoghurt och en skvätt grapefruktjuice.

Idag kom en mixer in genom dörren, och då passade jag på att laga en "ärtig soppa" som de så fint kallade det i receptet. Slutresultatet fick VG++ av min bror Jens, och jag måste faktiskt säga att den var riktigt god. Lyckas jag få lillebror att gilla det, han som inte ens gillar soppor - då var det gott!

Ikväll har jag festat till det med en lyxig smoothie. Ska nog ta den snart, blev riktigt sugen när jag såg bilden - blir inte ni?!


Ps. Jag tror faktiskt jag lägger upp "ärtig soppa"-receptet här på bloggen så ni andra också kan ta del! Superenkelt och supergott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0