Ny mobil i handen!

Publicerat klockan: 20:57:51 den 2008-08-28

Inget smink - men hur glad som helst!


Så här glad är jag just nu! Vet ni varför? Svar: Jag har fått tillbaka min mobil från en tid på reparation! Jag är så himla, himla glad! Den är som helt förbytt! Knapparna är nya, displayen har en plastficka över sig, on/off- knappen är där... Det är som en helt ny mobil! Jag funderar faktiskt på om det inte är en helt ny mobil. Den som fixade den kanske tyckte det var ett hopplöst fall och bytte helt enkelt ut den mot en ny? Ja, ja, jag bryr mig inte. Huvudsaken är att jag har min älskade telefon i handen igen!

Det innebär också att jag kan ta bilder igen! Eftersom mina kamera har kollapsat (varför slutar all teknik fungera exakt samtidigt?), kan jag börja använda kameramobilen igen! Som på denna bild!
Kamera på reparation - nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0